Beställning och leverans

Innehåll som kan döljas

Vad kostar leveransen?

Vi bjuder alltid på frakten – din beställning levereras helt utan extra kostnad.

Kan jag beställa via e-post eller telefon?

Alla ordrar måste läggas via vår webbplats – det vill säga att du inte kan lägga din order via telefon. Men vi hjälper gärna till om du behöver få vägledning om vilken vara du ska välja.

Erbjuder ni gratis returer?

Tyvärr har vi inte möjlighet att erbjuda gratis returnering eftersom vi fortsatt vill kunna erbjuda ett konkurrenskraftigt marknadspris för alla kunder. Om du väljer att utöva ångerrätten måste du därför själv betala portot för att skicka varan i retur. Vi erbjuder dock köp av returfrakt, som vanligtvis är billigare än om du väljer att själv köpa porto. Du kan utnyttja din ångerrätt "här"(lönk)

Betalningen blir avvisad

Kontrollera dina kortuppgifter och försök eventuellt med ett annat kort. Avvisandet kan bero på att det saknas täckning på det kort som du försöker använda. Kontakta vår kundtjänst om problemet kvarstår.

Kan jag få min order levererad snabbare?

Tyvärr har vi inte möjlighet att ändra leveranstiden.

Produkten har gått sönder under transporten

Om du har mottagit en skadad produkt ber vi dig att fylla i ett serviceformulär(LÄNK). Produkten måste därefter returneras till oss med en förbetald retursedel som vi skickar till dig, och samtidigt skickar vi dig en ny vara.

Kan jag ångra min order efter att den lagts?

Du kan ångra ditt köp. Beroende på hur långt vi har kommit i orderhanteringen kan vi antingenA: Bekräfta annulleringen utan ytterligare åtgärd.B: Hänvisa dig till var du hittar vårt returformulär.

Var är min order?

Du kommer att få en orderbekräftelse via e-post. Försändelsens spårningsnummer finns i orderbekräftelsen. Du kan också skapa en profil via följande länk så att du kan följa alla dina ordrar. Vi skickar dessutom ett e-postmeddelande när din order har skickats.

Jag har inte fått någon orderbekräftelse

Om du inte har fått din orderbekräftelse kan det vara så att den hamnat i din mapp för skräppost eller reklam. Om du hittar e-postmeddelandet där kan du markera det som ”inte spam”. På så sätt kommer framtida e-postmeddelanden från oss att komma direkt till din inkorg.

Om du fortfarande inte har fått din orderbekräftelse kan du kontakta kundtjänst som kontrollerar dina inmatade uppgifter.

Hittar du inte svaret? Kontakta oss!